نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 دقت و پشتکار

هنگام نوشتن برنامه ها، مهم است که برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند دقیق و دقیق کار کنید. یک برنامه نویس به ویژه در هنگام رفع اشکال به صبر نیاز دارد. ممکن است کمی طول بکشد تا جزئیات کوچکی را که باعث ایجاد باگ در برنامه می شود، بیابید. بنابراین شما نیاز به پشتکار و توجه به جزئیات دارید تا بتوانید در اینجا به خوبی کار کنید.

 

تمایل به یادگیری

آخرین اما نه کم اهمیت، مهندس نرم افزار باید همیشه برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند پذیرای ایده های جدید باشد و مایل به یادگیری باشد. زیرا به ندرت هیچ صنعت دیگری به سرعت فناوری اطلاعات در حال توسعه است. بنابراین انگیزه خود برای توسعه مداوم برای حرفه برنامه نویس ضروری است.

 

حقوق: یک برنامه نویس چقدر درآمد دارد

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که در مورد اطلاعات شغلی مطرح می‌شود این است که چه میزان حقوقی می‌توانید داشته باشید. به خصوص هنگامی که از خود می پرسید که آیا تغییر جهت گیری کامل به سمت شغل یک برنامه نویس ارزشمند است، این بسیار قابل درک است. پس بیایید نگاهی به حقوق استاندارد بازار برای یک برنامه نویس بیندازیم.

 

عوامل دستمزد

مانند تمام حرفه های دیگر، حقوق یک برنامه نویس یا برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند توسعه دهنده نرم افزار توسط مجموعه ای از عوامل مختلف تعیین می شود.

 

حقوقش هم بالاتره...

 

هرچه صلاحیت حرفه ای بالاتر باشد (فارغ التحصیل کارشناسی ارشد معمولاً بیشتر ایرانیان سایبراز مدرک لیسانس درآمد دارد، برنامه نویسی با گواهینامه های رسمی بیشتر از یک یادگیرنده که خودتان آن را انجام دهید)

هر چه شرکت برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند بزرگتر باشد و

تجربه کاری بیشتر است

حقوق در برخی صنایع و ایالت های فدرال نیز بالاتر از سایرین است. از برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند یک سو، متأسفانه هنوز شکاف دستمزد بین ایالت های فدرال جدید و قدیم وجود دارد. در ایالت های فدرال قدیمی، حقوق ها اصولاً بالاتر از ایالت های جدید است. بخش هایی مانند فناوری اطلاعات، داروسازی و مواد شیمیایی و همچنین بانک ها، ارائه دهندگان خدمات مالی و مشاوره های مدیریتی بیشتر از صنعت تبلیغات یا صنعت هتلداری و گردشگری پرداخت می کنند.

 

محدوده حقوق تخمینی برای برنامه نویسان

StepStone حقوق ناخالص رشته برنامه نویسی را بین 43100 یورو تا 60800 یورو در سال با میانگین حقوق 50500 یورو برای برنامه نویس مشخص می کند



:: برچسب‌ها: برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

خوبی در مورد شغل برنامه نویس یا برنامه نویس این برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند است که یک دوره آموزشی حرفه ای تکمیل شده در فناوری اطلاعات (IT) و یک رزومه ساده الزامی نیستند. برعکس: در میان برنامه نویسان افراد موفقی هستند که بدون آموزش کلاسیک فناوری اطلاعات، برنامه نویسی را به صورت خودآموز یا از راه دور آموزش داده اند یا از آموزش های تکمیلی مربوطه برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس استفاده کرده اند. بنابراین می توانید ببینید که مسیرهای متعددی در اینجا امکان پذیر است و حتی اگر مسیر شغلی قبلی شما بسیار متفاوت به نظر می رسید، می توانید یک ورودی جانبی را مدیریت کنید.

 

دانش: یک برنامه نویس به چه مدارکی نیاز دارد؟

خواه خودآموز، برنامه نویس بازآموز یا دانشمند کامپیوتر آموزش دیده، یک چیز همه توسعه دهندگان را به هم متصل می کند: اشتیاق به فناوری، فناوری و کد. از این رو، ما می خواهیم این مورد را به عنوان مهمترین مورد نیاز برای شغل برنامه برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند نویس ثبت کنیم. با این حال، چند مهارت دیگر وجود دارد که باید همراه خود داشته باشید.

 

آشنایی با زبان های برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی مهمترین ابزار کار برنامه نویس است. بسته به محیط شرکت، مهارت های متفاوتی انتظار می رود. دانش در زبان های برنامه نویسی جاوا و سی ++ یا همچنین در پایتون بسیار رایج است و بنابراین برای اکثر شرکت ها کاملا ضروری است. یا C #. بسته به زمینه موقعیت، مهارت های ویژه نیز مورد استقبال قرار می گیرد، به عنوان مثال در زمینه برنامه نویسی برای تجارت الکترونیک.

 

هرچه به زبان های بیشتری صحبت کنید، فرصت های برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند شغلی بیشتری باز می شود و وظایف شما متنوع تر می شود.

 

دانش انگلیسی خوب

دستورات برنامه نویسی به زبان انگلیسی فرموله شده اند - کل دنیای فناوری ایرانیان سایبراطلاعات به این زبان کار می کند. شما اغلب فقط می توانید ادبیات تخصصی مهم را به زبان انگلیسی بیابید، و شرکت ها در یک شبکه با شرکت های مادر یا شرکت های تابعه در سطح بین المللی برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند کار می کنند. بنابراین دانش بسیار خوب زبان انگلیسی نیز یکی از مهم ترین مهارت ها و دانش یک برنامه نویس است.

 

چابک کار کردن

کار چابک، یعنی واکنش سریع‌تر و انعطاف‌پذیرتر با کمک فرآیندها و سازمان‌های لاغرتر و چابک‌تر، دیگر محدود به صنعت فناوری اطلاعات نیست. اما این دقیقاً جایی است که رویکرد کار چابک آغاز شد و اکنون بخشی از کارنامه استاندارد هر کارمند خوب است. بسته به موقعیت، شرکت‌ها انتظار دارند حداقل تمایل به کار به شیوه‌ای چابک داشته باشند و در موقعیت‌های مدیریتی، در صورت داشتن یک مدرک اضافی، به عنوان مثال آموزش بیشتر برای تبدیل شدن برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند به یک اسکرام مستر، بسیار قدردانی می‌کنند.

 

کار گروهی

علاوه بر مهارت های سخت ذکر شده، مهارت های نرم خاص نیز به عنوان یک برنامه نویس مورد نیاز است. از آنجا که اکثر توسعه دهندگان به صورت تیمی کار می کنند - و نه به تنهایی در اتاق های خصوصی - توانایی کار در یک تیم نقش اصلی را ایفا می کند. شما ایده های رشته برنامه نویسی خود را با مدیران پروژه و همکاران بخش های مختلف مبادله خواهید کرد، الزامات نرم افزار جدید را هماهنگ می کنید و در مورد خطاهایی که ممکن است رخ دهد بحث کنید - همه در یک تبادل دائمی. بنابراین کار تیمی و مهارت های ارتباطی نیز نقش مهمی برای برنامه نویس دارد



:: برچسب‌ها: برای برنامه نویس شدن چه رشته ای باید خواند ,
:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

طبقه بندی می شوند، دوره های آموزشی برای کلاس های برنامه نویسی در تهران خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان وجود دارد. Code.org شامل ویژگی هایی است که به دانش آموزان اجازه می دهد تا ایجاد برنامه ها و بازی ها را در جاوا اسکریپت یاد بگیرند.

 

11. CodeWars

Codewars

 

CodeWars یک اپلیکیشن کاربردی است که با هدف امکان کلاس های برنامه نویسی در تهران یادگیری موثر علوم کامپیوتر از طریق دوره های آنلاین ایجاد شده است. دانش آموزان می توانند دانش خود را در مورد یک زبان افزایش دهند یا زبان های جدید یاد بگیرند. کدنویسی دانش آموز برای خطاها در طول زمان آزمایش می شود. علاوه بر این، دانش آموزان با افزایش سطح خود با چالش های سخت تری مواجه می شوند.

 

12. Hackr.io

Hacker-io

 

Hackr.io یک سایت آموزش زبان برنامه نویسی است. دانش آموزان کلاس های برنامه نویسی در تهران می توانند با توجه به سطح خود آموزش مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخی از زبان های برنامه نویسی که در Hackr.io آموزش داده می شوند عبارتند از: Python، JavaScript، C ++ و بسیاری دیگر. علاوه بر دوره ها، این پلتفرم توصیه های ارزشمندی نیز ارائه می دهد و کاربران اینترنت را در یادگیری آنها راهنمایی می کند. بخش "نقشه راه" یک مسیر ایرانیان سایبریادگیری ساختاریافته و مترقی را ارائه می دهد.

 

13. کد اونجرز

کد اونجرز

 

Code Avengers یک پلتفرم برای یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری است. کلاس های برنامه نویسی در تهران از طریق دوره های آنلاین، دانش آموزان یاد می گیرند که بازی بسازند و موقعیت های واقعی را مدل کنند. پس از کسب اصول اولیه خوب، دانش آموزان می توانند به راحتی زبان های برنامه نویسی مانند پایتون، جاوا اسکریپت و همچنین زبان های وب مانند HTML5 را یاد بگیرند. Code Avengers یک برنامه آموزشی و آموزشی است، دانش آموزان انگیزه مطالعه دارند.

 

14. Expand.com

Develop.com

 

Develop.com سایتی است که به آموزش آنلاین زبان های کلاس های برنامه نویسی برنامه نویسی و توسعه وب اختصاص داده شده است. کلاس های برنامه نویسی در تهران این پلتفرم شامل آموزش ها و دوره های جامع زبان های مختلف است. دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که بازی های دو بعدی و سه بعدی ایجاد کنند. این پلتفرم همچنین دارای یک انجمن برای ارتباط کاربران است. اخبار به طور مرتب در سایت منتشر می شود تا کاربران اینترنت از تحولات جدید مطلع شوند



:: برچسب‌ها: کلاس های برنامه نویسی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

مجمع عمومی داش اپلیکیشنی است کلاس های برنامه نویسی در تهران که هدف آن ارائه دوره های آنلاین اصول توسعه وب به کاربران اینترنتی است. به طور خاص، دانش آموزان می توانند HTML را در این پلت فرم یاد بگیرند. دانش آموزان با دانش این زبان قادر به طراحی سایت های مدرن هستند. دانش آموزان بر اساس دانش خود از جاوا اسکریپت می توانند به راحتی رابط های پویا برای مدیریت رویدادهای کاربر ایجاد کنند.

 

7. آکادمی خان

آکادمی خان

 

خان آکادمی یک سایت آموزشی رایگان است کلاس های برنامه نویسی در تهران که دوره های آنلاین با کیفیتی را برای کاربران اینترنت ارائه می دهد. مزیت این پلت فرم این است که دانش آموزان می توانند بدون فشار با سرعت خودشان تمرین کنند. این برنامه شامل درس ها و تمرین های عملی در ریاضیات، علوم و غیره است. چندین ده هزار تمرین تعاملی در این پلتفرم موجود است که سطح ابتدایی تا دانشگاه را پوشش می دهد.

 

8. کد برای تغییر زندگی شما

کد برای تغییر زندگی شما

 

برنامه نویسی برای تغییر زندگی با هدف موثر ساختن کلاس های برنامه نویسی در تهران یادگیری برنامه نویسی آنلاین است. این پلت فرم برای مبتدیانی که می خواهند دانش خود را افزایش دهند و همچنین برای حرفه ای هایی که می خواهند تجربه خود را غنی کنند مناسب است. علاوه بر این، این سایت دوره های آموزشی بسیاری را ارائه می دهد، بنابراین دانش آموزان در انتخاب تخصص مورد علاقه خود آزادند. این پلت فرم اطلاعات مفیدی را ارائه می دهد که ایرانیان سایبر به دانش آموزان کمک می کند تا دانش خود را در توسعه وب افزایش دهند.

 

9. W3school

W3schools

 

هدف W3school ارائه دوره های آنلاین با کیفیت در زمینه برنامه نویسی کلاس های برنامه نویسی در تهران و توسعه وب است. در واقع، این پلتفرم از مثال‌ها و تمرین‌های زیادی استفاده می‌کند تا یادگیری آنلاین را مؤثرتر کند. آموزش ها و همچنین مثال های عملی به محدود کردن خطر خطا کمک می کند. دانش‌آموزانی که W3school را ترک می‌کنند گواهینامه‌هایی را دریافت می‌کنند که دانش آنها را در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی مانند HTML، JavaScript یا Python تأیید می‌کند.

 

10. Code.org

Code-org

 

Code.org یک پلتفرم استطراحی شده کلاس های برنامه نویسی برای کمک به کاربران اینترنت در یادگیری علوم کامپیوتر و توسعه وب. کلاس های برنامه نویسی در تهران از آنجایی که این برنامه دوره های آنلاین ارائه می دهد، دانش آموزان می توانند به راحتی در خانه یاد بگیرند. کلاس ها بر اساس سن دانش آموزان 



:: برچسب‌ها: کلاس های برنامه نویسی در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

با تمام مزایایی که کدنویسی می تواند ارائه دهد، بازی برنامه نویسی کودکان باید این واقعیت را نیز بپذیریم که می تواند دشوار باشد. به خصوص در مورد کودکان خردسال، باید زمان بگذارید تا بهترین راه را برای آموزش کدنویسی به آنها بیاموزید. در اینجا 20 کانال برتر یوتیوب برای کودکان شما برای شروع یادگیری کدنویسی آورده شده است. این یوتیوب‌برها قطعاً می‌توانند معلم خوبی برای شروع یادگیری کدنویسی برای بچه‌ها باشند.

 

1. وقتی نوبت به آشنایی بچه ها با برنامه نویسی می رسد، بهتر است فقط از مراحل کودک شروع کنید. بدیهی است که قرار دادن یک کودک 6 ساله در کلاس C++ بسیار طاقت فرسا است و علاقه آنها را به یک لحظه از بین می برد. بنابراین، اجازه دهید بچه ها در یک فعالیت کدگذاری شرکت کنند و ابتدا واکنش های آنها را ببینند.

 

2. دوم، تجسم به درک مفاهیم پیچیده کمک می کند. بازی برنامه نویسی کودکان مشاهده آنچه که یک خط کد واقعاً می تواند انجام دهد می تواند جرقه ای از خلاقیت را در بچه ها شعله ور کند و درک بهتری از کدنویسی را برای آنها ممکن کند.

 

3. همچنین مشارکت والدین راهی برای گذراندن زمان با کیفیت با فرزندان و کمک به یادگیری بهتر آنهاست. علاوه بر این، به گفته دکتر پین، نویسنده کتاب Teach Your Kids to Code، کودکان زیر 8 سال با کمی نظارت بهتر یاد می گیرند.

 

4. آخرین اما نه کم‌اهمیت، ما نمی‌توانیم به اندازه کافی تأکید بازی برنامه نویسی کودکان کنیم که چقدر مهم است یادگیری کد برای بچه‌ها سرگرم‌کننده است. اگر یادگیری سرگرم کننده و لذت بخش باشد، آنها بیشتر درگیر هستند. اگر آنها بتوانند از انجام آن احساس خوشحالی کنند، احتمال بیشتری دارد که دوباره شرکت کنند و سریعتر یاد بگیرند!

 

وقتی صحبت از سرگرمی و سرگرمی به میان می آید، ایرانیان سایبر چه چیزی می تواند بیشتر از بازی باشد؟ به همین دلیل است که بازی های کدنویسی برای کودکان ایجاد می شوند و با گذشت زمان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در اینجا نه بازی آنلاین برنامه نویسی برای کودکان وجود دارد که می خواهیم به شما پیشنهاد کنیم.

9 بازی برتر برنامه نویسی برای کودکان (بازی های برنامه نویسی آنلاین رایگان شامل)

1. mBlock

mBlock یک برنامه نویسی است که برای آموزش STEAM توسط Makeblock طراحی شده است. از طریق رابط کشیدن و رها کردن الهام گرفته از Scratch 3.0، کدنویسی به اندازه بازی کردن سرگرم کننده است! به علاوه، mBlock با بسیاری از سخت‌افزارها و برنامه‌های افزودنی سفارشی بازی برنامه نویسی کودکان سازگار است و به بچه‌ها اجازه می‌دهد تا خلاقیت‌های خود را بسازند، که بازی‌های سرگرم‌کننده را از آنلاین به آفلاین، از صفحه به واقعیت می‌آورد.

 

2. خراش

Scratch توسط گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT ایجاد شد. این یک بازی برنامه نویسی آنلاین رایگان برای بچه ها است که به بازیکنان اجازه می دهد داستان ها، بازی ها و انیمیشن های تعاملی خود را بسازند. در صورت تمایل کاربران، می توانند آنها را بازی برنامه نویسی کودکان با جامعه آنلاین نیز به اشتراک بگذارند. ممکن است در ابتدا کمی ترسناک به 



:: برچسب‌ها: بازی برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بازی‌های کدنویسی یک سیستم یادگیری بازی برنامه نویسی کودکان کامل هستند که به کودکان کدنویسی را آموزش می‌دهند. بچه‌ها شروع به آزمایش با بلوک‌های بصری می‌کنند، سپس به سمت جاوا اسکریپت و پایتون پیش می‌روند که بازی‌ها را طراحی می‌کنند، اپلیکیشن‌ها می‌سازند و پروژه‌های باورنکردنی می‌سازند. بازی های کدگذاری در مراحل اولیه یا در سنین پایین آنها را برای آینده آماده می کند، جایی که دانستن CODING ممکن است فقط یک گزینه نباشد.

 

برنامه نویسی برای هر کسی که علاقه عمیقی به آن دارد آسان است. با اوج گرفتن دوران دیجیتالی شدن، افراد بیشتری سعی می کنند با کدنویسی آشنا شوند. محبوب ترین زبان برنامه نویسی جاوا بازی برنامه نویسی کودکان اسکریپت است و پر استفاده ترین زبان برنامه نویسی است.

 

اگر می‌خواهید روش‌های سریع‌تری برای اینکه کودکتان به کدنویسی عادت کند، می‌خواهید، آموزش آنلاین «کدنویسی کودکان مقدمه HTML CSS و جاوا اسکریپت» را امتحان کنید. این دوره با 22 ساعت ویدئو همراه با 4 بخش اصلی شامل موضوعاتی مانند متغیرهای بولی، if دستورات، HTML و تگ بدن و موارد دیگر است!

 

همچنین، می‌توانید «برنامه‌نویسی مبتنی بر پروژه پایتون برای کودکان و مبتدیان» را نیز امتحان کنید که شامل 5 ساعت ویدیو است که 5 بخش ضروری را پوشش می‌دهد. این دوره به گونه ای بازی برنامه نویسی کودکان طراحی شده است که کودک شما را عاشق برنامه نویسی کند.

برنامه نویسی برای کودکان: برنامه نویسی برای کودکان چیست و چرا مهم است

کدنویسی برای بچه ها ایرانیان سایبر از طریق بازی

 

در میان تمام مدهایی که مدت ها قبل از اینکه اکثر ما فرصت امتحان آنها را پیدا کنیم، از بین رفته بودند، کدنویسی برای کودکان یکی از معدود مواردی است که باقی مانده است. در واقع، کدنویسی توجه بیشتر والدین، مدارس و مربیان را به خود جلب می کند. اهمیت کدنویسی برای بچه ها احتمالاً حتی بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردید.

 

چرا کودک شما باید کدنویسی را یاد بگیرد؟

1. کدنویسی به کودکان اجازه می دهد تا با دنیای دیجیتالی شده امروزی که تقریباً هر چیزی را در تلفن های هوشمند، لپ تاپ ها و تاچ پدها اتفاق بیفتد، بهتر تعامل داشته باشند. برای بچه هایی که هنوز در مدرسه هستند، احتمالاً کدنویسی به بهبود عملکرد تحصیلی آنها کمک می کند. وقتی دانش آموزان کدنویسی و اشکال زدایی بازی برنامه نویسی کودکان می کنند، تفکر منطقی و توانایی های اجرایی خود را آموزش می دهند.

2. کدنویسی همچنین به بچه ها کمک می کند تا مهارت های ارتباطی و همکاری خود را بهتر کنند. برای فرمان دادن به رایانه، کودکان باید مسائل پیچیده را به بخش‌های قابل مدیریت‌تر تقسیم کنند، سپس این بخش‌ها را به گونه‌ای سازماندهی، ترکیب و وارد کنند که رایانه بتواند آنها را بدون اشتباه پردازش کند. بازی برنامه نویسی کودکان این به بهبود ارتباط منطقی و توانایی نوشتن مختصر کودک کمک می کند



:: برچسب‌ها: بازی برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

فرزندان خود را به چالش بکشید تا آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان حد امکان در مسیرها دقیق باشند. کامپیوترها نیت ما را درک نمی کنند، بنابراین اگر مشخص نکنیم که ابتدا باید کاسه را برداریم، ممکن است تمام شیر را روی زمین بیندازید

در کلاس ریاضی، دختران و پسران با اعداد اول و چگونگی تشخیص اول بودن یک عدد آشنا می شوند. با اعداد زیاد، این بسیار پیچیده است! برای عدد 493، باید بیش از 15 محاسبه را امتحان کنیم تا نتیجه بگیریم که 493 عدد اول نیست (17 * 29 = 493). دختران و پسران می توانند الگوریتمی را در Tynker بنویسند تا مشخص کنند عدد اول است یا خیر

یاد بگیرید که الگوریتم چگونه کار می کند

مزایای تفکر الگوریتمی

تفکر الگوریتمی یا توانایی تعریف واضح مراحل برای حل آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان یک مسئله، در موضوعاتی مانند ریاضیات یا علوم بسیار مهم است. دختران و پسران همیشه بدون اینکه متوجه شوند از الگوریتم ها استفاده می کنند، به خصوص در ریاضیات. برای حل یک مسئله تقسیم بزرگ، دختران و پسران از الگوریتمی استفاده می کنند که یاد گرفته اند تا از طریق ارقام عددی که تقسیم می کنند تکرار کنند. برای هر رقم سود (عددی که باید تقسیم شود)، دختران و پسران باید تقسیم، ضرب و تفریق کنند. تفکر الگوریتمی دختران و پسران را قادر می‌سازد تا مسائل را تجزیه کنند و راه‌حل‌ها را بر حسب مراحل گسسته در یک رویه مفهوم‌سازی کنند

دختران و پسران می توانند مهارت های تفکر الگوریتمی خود را با تکمیل فعالیت های صفحه Tynker's Hour of Code یا در فعالیت های آموزشی تقویت کنند. با تکمیل چالش ها، دختران و پسران الگوریتم های ساده ای را بر اساس توالی، تکرار و منطق شرطی برای حل مسائل سرگرم کننده طراحی می کنند. مانند تمام مهارت ها، دختران و پسران می توانند تفکر الگوریتمی خود را از طریق تمرین روزانه و با تکمیل پروژه های خلاقانه برای به کارگیری مهارت های خود بهبود بخشند. برای کمک به کودکان خود در مورد الگوریتم ها و حل مسئله، آنها را برای فعالیت های ما آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان ثبت نام کنید آیا تا به حال شروع به یادگیری کدنویسی آسان تر بوده است؟ امروز ما دوره های رایگان کد، وب سایت های تمرینی و هزاران اسباب بازی برای یادگیری کدنویسی داریم. و در حالی که زمینه های فناوری مدرن عمیق است، اکثر آنها از سطحی شروع می شوند. چه یک بچه دبستانی یا یک نوجوان کنجکاو باشید، می توانید تقریباً فوراً به اطراف بپرید و چیزی سرگرم کننده پیدا کنید.

داشتن گزینه‌های زیاد عالی است، اما همچنین می‌تواند باعث یک قسمت بد فلج انتخاب شود. به این موضوع فکر کنید: اگر یادگیری کدنویسی مانند بالا رفتن از یک کوه است، کوه های امروزی بسیار ایرانیان سایبر صاف تر از گذشته هستند. اما در حال حاضر بسیاری از جاده ها هستند که از آن عبور می کنند

تعداد زیادی زبان / چارچوب / ابزار. زمان بسیار کم

سوال دیگری وجود دارد که باید در نظر گرفت: چقدر آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان می خواهید به عمق بروید و چقدر سریع می خواهید به آنجا برسید؟ کودکان و نوجوانان با انگیزه می توانند از گذراندن یک دوره آموزشی کد آکادمی جدی در جاوا اسکریپت کاملاً خوشحال باشند. اما سایر بچه‌ها ممکن است یک بعد از ظهر بازی‌های کدنویسی، یک کارگاه منحصر به فرد صفحه وب یا حتی یک کتاب فانتزی با الگوریتم‌های کامپیوتری را ترجیح دهند

با دخترانم، من این فرصت را داشتم که آزمایش‌های مختلفی انجام دهم: برخی شکست خوردند، برخی موفق بودند، و اکثر آنها حداقل تا حدودی سرگرم کننده بودند. به سبک یک والدین واقعی، تجربیاتم را در یک فلوچارت با بسیاری از فعالیت های برنامه نویسی قوی و مناسب برای بچه ها جمع آوری کرده ام. می توانید فلوچارت کامل را دانلود کنید یا ادامه این مقاله را بخوانید تا تصمیمات کلیدی را که در این مسیر می گیرید یاد بگیرید

قبل از شروع، در اینجا چند نکته متا وجود دارد

فلوچارت دارای نظرات است، به این معنی که بر ارائه مشاوره خوب متمرکز است. سعی نمی‌کند تمام مسیرهای یادگیری موجود یا حتی بسیاری از آنها را شامل شود. در عوض، سعی کنید بهترین نمونه های نماینده را از دسته های مختلف انتخاب کنید. اینها فناوری ها و اسباب بازی هایی هستند که من خودم آنها را امتحان کرده ام، اما اگر چیزی را امتحان کرده اید که به آن علاقه دارید، به من اطلاع دهید.

موضوع فلوچارت یک نمونه برنامه نویسی است. آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان هدف شما این است که شروع کنید. سعی نمی کند شما را از طریق پیشرفت مهارت های مورد نیاز برای برنامه نویس شدن راهنمایی کند



:: برچسب‌ها: آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

آنها بسیار فنی و همچنین آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان سرگرم کننده هستند. کلید فلوچارت ها نشان دادن امکانات آنها است و آنها را به عنوان یک ابزار چند رشته ای قابل دسترسی برای هر کسی معرفی می کند.

از طریق آنها می توانیم ویژگی های چندگانه فرد را ارتقا دهیم. آنها از نظر منطقی بسیار بارگذاری می شوند زیرا به طور کلی بر اساس گزاره های درست / نادرست هستند و بنابراین ارتباط نزدیکی با ریاضیات و برنامه نویسی دارند. اما برای ایجاد آنها نیاز به درک کامل مسئله از جمله بخشی از انتزاع نیز دارند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که نمودار جریان یک نمایش گرافیکی از یک فرآیند است و چیزی است که برای بسیاری درک آن آسانتر از توصیف متنی است

5 ابزار برای ایجاد فلوچارت

هر کسی می تواند فلوچارت ایجاد کند، فقط لازم است آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان اصول اولیه را بداند و یک مداد و کاغذ در دسترس داشته باشد، اگرچه ابزارهایی وجود دارد که فرآیند را خودکار می کند

رایگان و سازگار با سرویس هایی مانند Dropbox، Google Drive یا OneDrive، در هر مرورگری اجرا می شود

این یک گزینه پیچیده با امکانات نرم افزار حرفه ای است، اما رایگان و قابل نصب است

این امکان را به شما می دهد تا نمودارها را با همکاران آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان خود به اشتراک بگذارید تا در زمان واقعی بازخورد دریافت کنید و ویرایش های همزمان انجام دهید. برای ایجاد سریع نمودارهای حرفه ای تعاملی و مستندسازی هر فرآیند یا ایده استفاده می شود و به شما امکان می دهد با Lucidchart به Google Drive، Docs، Sheets یا Slides متصل شوید

ابزاری رایگان و متن باز که برای طراحی نمونه های اولیه وب طراحی شده است. این به شما امکان می دهد اسناد پیشنهادی را به سرعت و به راحتی به عنوان فلوچارت طراحی کنید. فایل های ایجاد شده را می توان به PNG، html یا PDF صادر کرد

یک برنامه کامل برای ساختن نمودار یا رسم نمودار از ایده های آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان خودتان با نتایج بسیار خوب. از برنامه می توانید نمودار را به صورت تمام صفحه مرور کنید. علاوه بر چاپ، چندین فرمت خروجی ارائه می دهد و نتایج را می توان به صورت PNG، JPG،  SVG، PDF یا SWF ذخیره کرد. EdrawMax برای تکمیل کار استفاده کنیم.

الگوریتم برای دختران و پسران. چگونه توضیح دهیم؟

ممکن است کلمه «الگوریتم» برای کودکان ما مهم به نظر نرسد، ایرانیان سایبر اما واقعیت این است که الگوریتم‌ها همه جا در اطراف آن‌ها هستند و بر همه چیز از فناوری استفاده می‌کنند تا تصمیم‌های معمولی که هر روز می‌گیرند، حکومت می‌کنند. الگوریتم ها جذاب هستند، و در حالی که برخی از آنها کاملاً پیچیده هستند، مفهوم الگوریتم به خودی خود بسیار ساده است

الگوریتم چیست؟

الگوریتم مجموعه ای از دستورالعمل های گام به گام دقیق یا فرمولی برای حل یک مسئله یا تکمیل یک کار است. در برنامه نویسی، برنامه نویسان الگوریتم هایی می نویسند که به رایانه می گویند چگونه یک کار را انجام دهد

وقتی به یک الگوریتم به کلی ترین شکل آن فکر می کنید (نه از نظر برنامه نویسی)، آنها همه جا هستند. دستور پخت یک الگوریتم است، روش مورد استفاده برای حل یک جمع یا تقسیم بزرگ یک الگوریتم است و فرآیند تا کردن پیراهن یا شلوار یک الگوریتم است. حتی برنامه صبحگاهی ما را می توان یک الگوریتم در نظر گرفت! در واقع می توان برنامه صبحگاهی کودکان ما را در قالب یک الگوریتم نوشت:

دختران و پسران می توانند الگوریتم های خود را بنویسند

فرزندان خود را تشویق کنید تا الگوریتم خود را آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان برای برنامه صبحگاهی خود بنویسند، یا الگوریتمی را برای هر کار ساده ای مانند مسواک زدن دندان ها یا خوردن غلات. بدون اینکه بدانند، آنها مفاهیم مهم برنامه نویسی مانند تکرار (پنج بار مسواک زدن بالا و پایین)، ترتیب (قرار دادن غلات در یک کاسه و سپس اضافه کردن شیر) و شرایط منطقی (اگر کاسه خالی است، متوقف کنید) را بررسی خواهند کرد. خوردن



:: برچسب‌ها: آموزش الگوریتم و فلوچارت برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

JDK - کیت توسعه جاوا (Java Development Kit) شامل JRE وکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا سایر ابزارهای توسعه مانند کامپایلرها، اشکال زدایی و غیره است.

اجرای جاوا در سیستم عامل مک

برای برنامه نویسی جاوا از ابتدا و نصب پلتفرم روی Mac OS X یا macOS، باید موارد زیر را انجام دهید:

آخرین نسخه جاوا (JDK) را از صفحه دانلود Java SE دانلود کنید.

روی فایل DMG دانلود شده دوبارکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا کلیک کنید و دستورالعمل های نصب کننده را دنبال کنید.

برای تایید نصب، یک ترمینال را باز کنید و دستور زیر را وارد کنید:

نسخه javac

اگر جاوا به کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا درستی نصب شده باشد، نسخه برنامه نمایش داده می شود (مثلا javac 1.8.0_60).

مرحله بعدی نصب IDE (محیط توسعه یکپارچه) برای نوشتن وایرانیان سایبراجرای کد جاوا است. ما نسخه رایگان IntelliJ IDEA را نصب می کنیم و جاوا را روی آن اجرا می کنیم. برای این کار باید موارد زیر را انجام دهید:

به صفحه دانلود IntelliJ بروید و نسخه رایگان Community Edition را دانلود کنید.

فایل DMG دانلود شده را باز کنید و دستورالعمل های نصب را دنبال کنید. برای دسترسی سریع می توانید IntelliJ IDEA را به پوشه Applications منتقل کنید.

IntelliJ IDEA را باز کنید. «تنظیمات وارد نشود» را انتخاب کنید وکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا روی «تأیید» کلیک کنید. پس از آن، سیاست حفظ حریم خصوصی Jetbrains را با کلیک بر روی دکمه "پذیرش" بپذیرید.

اکنون می توانید رابط کاربری را خودتان سفارشی کنید. همچنین می توانید این مرحله را رد کرده و به طور پیش فرض همه چیز را حذف کنید. اگر مطمئن نیستید، فقط با کلیک بر روی دکمه "Skip All and Set Defaults" این مرحله را رد کنید.

این برنامه صفحه خوش آمدگویی را به شما نشان می دهد. روی دکمه "ایجاد پروژه جدید" کلیک کنید.

در پنجره بعدی، "جاوا" را درکاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا پنجره سمت چپ انتخاب کنید و روی "جدید" در بالای پنجره برنامه کلیک کنید تا "JDK" را انتخاب کنید. در اینجا باید محل نصب JDK را انتخاب کنید و سپس روی



:: برچسب‌ها: کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

کاربرد علمی

جاوا از توسعه برنامه های  کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا علمی پشتیبانی می کند زیرا دارای ویژگی های امنیتی قدرتمند و مستحکم است، برنامه های علمی بسیار مبتنی بر فناوری جاوا مانند MATLAB - این برنامه مبتنی بر جاوا است، جلوی آن و باطن مبتنی بر جاوا فقط برای جاوا جلویی ارائه می دهد struts، JSP، servlet، در backend. core java را می توان در servlet استفاده کرد. نرم افزار مربوط به تحقیق، علم، توسعه یافته پزشکی در جاوا. دارای محاسبات ریاضی قدرتمندی است که نتایج یکسانی را در سیستم عامل های مختلف ارائه می دهد. این باعث می شود که آن را برای توسعه یک برنامه انتخاب کند

برنامه های سازمانی

برای توسعه برنامه های Enterprise جاوا به دلیل ویژگی کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا های قدرتمندی که با نیازها مطابقت دارد، اولین انتخاب است، در دنیای امروزی، بیشتر سایت های سازمانی فقط بر اساس برنامه های کاربردی جاوا هستند زیرا امن ترین، قدرتمندترین و مقیاس پذیر هستند. این سایت ها به امنیت بیش از حد نیاز داشتند که توسط جاوا تامین می شود. جاوا دارای ویژگی های مدیریت حافظه قوی است. به طور خودکار حافظه استفاده نشده را حذف می کند، که باعث بهبود عملکرد سایت تجارت برنامه بزرگ می شود که برای افزایش مخاطبان در سایت خود برای دستیابی به جاوای مورد استفاده توسط این شرکت ها، نیاز به عملکرد بهتری دارد. برنامه های کاربردی مبتنی بر وب

همچنین برای توسعه برنامه های کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا مبتنی بر وب استفاده می شود زیرا پشتیبانی گسترده ای از توسعه وب از طریق Servlet، JSP و Struts ارائه می دهد. به همین دلیل است که جاوا به عنوان یک زبان برنامه نویسی سمت سرور نیز شناخته می شود. با استفاده از این فناوری ها می توانیم برنامه ایرانیان سایبر های متنوعی را توسعه دهیم. محبوب ترین فریم ورک های Spring، Hibernate، Spring Boot که برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر وب استفاده می شوند. LinkedIn، AliExpress، web.archive.org، IRCTC و غیره وب سایت های محبوبی هستند که با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا نوشته می شوند.

توسعه بازی

جاوا به طور گسترده توسط شرکت های کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا سازنده بازی استفاده می شود زیرا از قدرتمندترین موتور سه بعدی منبع باز پشتیبانی می کند. این موتور ظرفیت بی نظیری را در زمینه طراحی بازی های سه بعدی فراهم می کند. محبوب‌ترین بازی‌های توسعه‌یافته در جاوا Minecraft، Mission Impossible III، و غیره هستند. برخی چارچوب‌ها و کتابخانه‌های محبوب برای توسعه بازی در دسترس هستند، مانند - LibGDX و OpenGL.

فناوری داده های بزرگ

همانطور که بسیاری از زبان های کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا برنامه نویسی برای فناوری داده های بزرگ در دسترس هستند، اما هنوز جاوا اولین انتخاب برای همین است. ابزار Hadoop HDFS پلت فرم برای پردازش و ذخیره سازی برنامه های کاربردی داده های بزرگ به زبان جاوا نوشته شده



:: برچسب‌ها: کاربردهای زبان برنامه نویسی جاوا ,
:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

دو سال اول یا هر چهار آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان سال ابتدایی به یادگیری نحوه آموزش به کودک می گذرد - آماده شدن برای انتقال به سطح متوسطه. در همان زمان، دانش آموز شروع به خلاقیت در ورزش، موسیقی، محافل و بخش ها می کند و اولین دوستان خود را پیدا می کند.

 

این اتفاق می افتد که پسری تصمیم می گیرد آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کاراته را ترک کند تا با یک دوست جدید به فوتبال برود. یا دختری که می خواهد از طراحی رقص برای مدل گلی دست بکشد. به ندرت والدینی با این موافقت می‌کنند - با این حال، با گذراندن سال‌های زیادی در کلاس درس، از کمربند، مدال و دیپلم عقب هستند. چیزی که من نیاز دارم این است که کودک را متقاعد کنم که برای رشد شخصیت بماند. یا به او آزادی انتخاب بدهیم؟

 

 

برای والدین کودکان و والدین دانش آموزان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان دبیرستانی، تنها یک توصیه وجود دارد: علاقه خود را حفظ کنید، نه انتخاب. بگذارید کودک ببیند که برای شما کاراته یا فوتبال مهم نیست، بلکه سلامتی، چابکی و مهارت اوست. دختر شما می داند که از لطف او قدردانی می کنید و می خواهید او پرانرژی و انعطاف پذیر باشد، اما اجازه دهید انتخاب کند. مجسمه سازی جایگزین فعالیت بدنی نمی شود، بلکه ژیمناستیک، یوگا، کاپوئرا یا اسکیت بازی خواهد بود.

 

اگر کودک علاقه جدیدی دارد - نقاشی، شطرنج، رباتیک یا خیاطی - اشتراکی برای پشتیبانی، مواد و استودیو با یک کلمه، ستایش برای موفقیت آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بخرید، اما انتظار نتیجه را نداشته باشید. هر چه کودک بیشتر تلاش کند، بهتر می تواند خود را درک کند. فقط کسانی که می دانند چگونه به حرف خود گوش دهند و تأثیرات کافی به دست آورند، می توانند مسیر خود را انتخاب کنند.

 

کودک تلاش خواهد کرد تا علاقه خود را در دبیرستان پیدا کند. نوجوانی زمان آزمایش است، پس صبور باشید و برای حمایت از سرگرمی های فرزندتان آماده باشید.

 

 

موضوع در مورد موضوعات بیشتر: چگونه مغز گوشت گاو را بپزیم؟

نوجوانان و دانش آموزان دبیرستانی: فقط تمرین جدی

به نظر می رسد شوخی در مورد حقوقدانان و اقتصاددانان طولانی نخواهد بود. روسای دانشگاه های پایتخت خاطرنشان می کنند که در سال 2017 بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و فناوری اطلاعات را انتخاب کردند. و درست است، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان زیرا این زمینه ها در نیمی از مشاغل آینده ذاتی هستند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1088
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

طراحی و توسعه بازی یکی از چندین برنامه است. با این وجود، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان همیشه محبوب است. بچه ها می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک بازی بسازند و اینجاست که می توانند این کار را انجام دهند. یا حداقل اصول اولیه این حرفه را یاد بگیرید.

 

دوره ها یک تخصص را بسیار گسترده پوشش می دهند. کودکان می توانند ایجاد عناصر بازی (موقعیت ها، شخصیت ها، هنر، موتورها) را تمرین کنند. آنها همچنین حداقل دانش مورد نیاز برای برنامه نویسی، تنظیم انیمیشن ها، صداگذاری، اسپرایت و تعادل بازی را کسب خواهند کرد.

 

با وجود این واقعیت که دوره فقط یک هفته طول می کشد، اطلاعات بسیار بسیار خوبی ارائه شده است. در پایان برنامه، هر تیم از شرکت کنندگان بازی خود را ارائه می دهد. این برنامه همچنین شامل بازدید از باغ بازی هلندی، یک انکوباتور برای شرکت های هلندی توسعه بازی های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان موبایل و کامپیوتر است.

 

مدرسه تابستانی اوترخت فرصتی عالی برای کودک یا نوجوانی است که علاقه مند به بازی های رایانه ای است، می تواند سرگرمی خود را به چیز دیگری تبدیل کند.

 

Funtech Holiday Camp: Dragon Game Developer

 

 

مدت زمان برنامه: 5 روز

 

سن برنامه: 11-16 سال

 

تاریخ برنامه: 19 تا 23 آگوست 2019

 

26-30 اوت 2019

 

هزینه برنامه: از 995 پوند (بسته به مکان و زمان ثبت نام)

 

مکان: انگلستان، برکشایر، میدنهد، خیابان 103، Funtech.

 

(البته مکان واقعی ممکن است متفاوت باشد، مراقب باشید).

 

 

 

Funtech به طور خاص برای آموزش و پرورش جوانان در حرفه فنی ایجاد شده است. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان علاوه بر دوره های اصلی که عمدتاً برای سال طراحی شده اند، این شرکت کمپ های تابستانی را برگزار می کند.

 

 

 

الان 16 دوره تابستانی از 5 تا 14 روز دارند که به هر نحوی مربوط به برنامه نویسی است. ما یک ایده با شما خواهیم داشت - توسعه دهنده بازی Python. بقیه را می توان به طور مستقل در وب سایت شرکت ارزیابی کرد.

 

برگزارکنندگان ادعا می‌کنند که این یک اردوی تابستانی ایده‌آل برای دوستداران بازی‌های رایانه‌ای است که در آن دانش‌آموزان می‌توانند یک اسباب‌بازی دو بعدی جالب را به مدت یک هفته در برنامه‌نویسی فعال بسازند.

 

در چارچوب برنامه درسی کودکان آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در عمل می آموزند:

 

مبانی برنامه نویسی شی گرا در پایتون

اصول اولیه PyGame (نقاشی، صدا، رندر).

ریاضی برداری (محاسبه اشکال و اشیاء، مقیاس بندی، تعیین اندازه فضای بهینه).

ایجاد نمونه تولید شده

 

 

برنامه درسی بسیار فشرده است - کلاس ها 8 ساعت در روز اجرا می شوند و فعالیت های تفریحی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان در ذهن دارند. با این حال، اکثر بچه ها از این برنامه راضی هستند. در عین حال، معلمان ادعا می کنند که دوره ها صرفاً آکادمیک هستند و دانش پایه را در زمینه دانش انتخاب شده ارائه می دهند.

http://edgarvfow74195.pages10.com/--41687136

 

http://felixwhrb96419.ampblogs.com/--41561471

 

http://angeloxhra86318.blogocial.com/--39687451

 

http://reidwphy09987.onesmablog.com/--43874188

 

http://simondmve08529.blogolize.com/--44534740

 

http://marcoxhqa86308.shotblogs.com/-20039859

 

http://angeloamvf08530.tribunablog.com/-20246224

 

http://edgartdmv63186.blogminds.com/-4320748

 

http://edgarufnx74297.suomiblog.com/-21396581

 

http://emilianojuen42963.bloguetechno.com/--40365337

 

http://waylongysi66676.pointblog.net/--44314679

 

http://juliusdyrl77766.full-design.com/--47936394

 

http://dallasaunc55545.thezenweb.com/--41987652

 

http://edwinavog54544.tinyblogging.com/--46918529

 

http://manuelujwj31975.ampedpages.com/--33756256

 

https://edwinxrkd45656.blog5.net/47282844/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://felixvohw21000.diowebhost.com/60679784/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keeganfebt21109.affiliatblogger.com/57051512/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://arthurwsph66666.fitnell.com/46110940/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://riverqblu63185.dbblog.net/36881176/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collinblve07529.ezblogz.com/36912559/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonoyiq63085.designertoblog.com/36495484/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianmwhp52974.blogs-service.com/36578513/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonzjtc97418.bluxeblog.com/37140607/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://trevorcqcq54298.articlesblogger.com/28861735/

 

http://riversdnw74185.blogerus.com/28925458/

 

http://mariolvfo41863.arwebo.com/28812908/

 

http://angelozjsb96418.mpeblog.com/29035224/

 

http://codykxir52074.blogpostie.com/28930345/

 

http://riverrcmv64185.blogprodesign.com/28724933/

 

http://jeffreykten31963.blogdigy.com/-20184210

 

http://marcovfpy85207.mybjjblog.com/-20650358

 

http://sethnxhs53074.tblogz.com/-20780117

 

http://josuelwgp41963.uzblog.net/-20634001

 

http://fernandoiscl30852.canariblogs.com/-21744802

 

https://dominickxitb07419.qowap.com/65053325/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jeffreykufp42964.bloggin-ads.com/28972560/

 

https://danteysdn31852.blog2learn.com/53382805/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonteoy86308.jiliblog.com/64432458/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaidenbmwe07529.dsiblogger.com/36920255/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dallaslvfo41963.getblogs.net/36607734/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://chancefpyi18630.ka-blogs.com/59604995/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonnyis74297.blogofoto.com/36752616/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://damienfpzh18631.timeblog.net/42184852/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianjtdm41852.acidblog.net/36805944/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://messiahfpaj20752.fireblogz.com/36507616/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredrclv86318.aioblogs.com/59745305/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonwgqy75297.xzblogs.com/47896313/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://eduardogqaj29631.free-blogz.com/53091789/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://laneyjsb96418.widblog.com/60238975/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianlvfo41963.collectblogs.com/52004960/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andersonmzlu64196.blogdon.net/-22535474

 

http://louisoyir52974.isblog.net/-23411298

 

http://ericklxhq42074.amoblog.com/-27878602

 

http://dantexgrz86308.total-blog.com/-31311915

 

http://dominickwgqz85307.blog-gold.com/10638720/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://fernandokuen41863.ambien-blog.com/10617589/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://chancefoyj29641.atualblog.com/10534074/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dantezisb07419.blog-a-story.com/10579883/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://emilioteox74296.blogacep.com/10198208/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dominickwhsc97418.blogadvize.com/10682417/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andynwhp52075.bloggerbags.com/10322561/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marcoufqz85207.alltdesign.com/-26402345

 

http://lukasblud96418.blogkoo.com/-25376843

 

http://mylesbmve07419.bloggerswise.com/10594077/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://becketteoyi29741.bloggosite.com/10695391/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://spencerepzi31853.blogoscience.com/10596872/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://edwinufqa96308.blogproducer.com/10724650/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://raymondmwgp42964.blogrelation.com/10617475/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://paxtonjtcm30852.blogrenanda.com/10698023/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://garrettgraj20741.blogsidea.com/10745320/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cruztdnw74297.blogthisbiz.com/10488537/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rowancnxg08630.blue-blogs.com/10588053/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://titusrbku63086.csublogs.com/10424968/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://simonajtc97429.dailyhitblog.com/10579845/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://collinykud97418.develop-blog.com/10685545/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://garrettfpzh18631.is-blog.com/10743241/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cruzvgqb07529.livebloggs.com/10715173/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://messiahvfpy85207.loginblogin.com/10679376/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexistenv74186.mdkblog.com/10421789/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://kylerpzkt74196.mybuzzblog.com/10378353/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisfpzi20853.newbigblog.com/10479148/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://eduardoyjte08520.thenerdsblog.com/10296978/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://messiahsbmv64186.theobloggers.com/10724532/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://conneraktc96418.topbloghub.com/10715865/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://martinjtdm31863.ttblogs.com/10418555/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://ricardoircm31853.vblogetin.com/10319564/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://mariooyir53085.win-blog.com/10787309/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gunnertfrb96318.worldblogged.com/10488308/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexistdnw85297.yomoblog.com/10748275/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archeruenw86419.digiblogbox.com/31674000/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://riversdnv63185.bloginwi.com/41008075/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kylerralu85297.jaiblogs.com/31976145/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonxhrb07429.blogzag.com/50828901/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jasperlvgp42964.look4blog.com/45605932/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianovgra85308.imblogs.net/55705347/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sethisbl30741.link4blogs.com/28691131/

 

http://waylonitcl30752.educationalimpactblog.com/28534390/

 

http://zanecmwf07529.review-blogger.com/28372280/

 

http://manuelmxgp63085.post-blogs.com/28555164/

 

http://kylerteow74296.mybloglicious.com/28345811/

 

https://cesarqzjs63075.jts-blog.com/8987653/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simoneoyi29641.blognody.com/8908461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lukascnyh19641.blogsumer.com/9002556/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://emilianohsck30742.designi1.com/28231026/

 

https://johnathanvgqz86318.rimmablog.com/8883806/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mariomwhp41863.bloggazza.com/8878654/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edwinufow74196.blogaritma.com/8984389/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://deankxjs53074.shoutmyblog.com/8952433/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscofpyi29641.bcbloggers.com/8853287/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://devinmwgq52974.iyublog.com/8975422/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonpair42975.blogdiloz.com/8982316/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://garrettgqaj20742.verybigblog.com/8949508/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelfpzi29630.activosblog.com/8966800/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephenlvfo41863.blogcudinti.com/8875461/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israeldoyf18520.p2blogs.com/8850769/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardohrbj29741.bloggactivo.com/8969751/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianonxhp52963.vidublog.com/8971021/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://angelozjsb96419.oblogation.com/8960772/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codyaktd07419.gynoblog.com/8946263/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://charlieblve08520.laowaiblog.com/8824940/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://felixnxhq52964.angelinsblog.com/8924896/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyqblu64186.bloggadores.com/8966767/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianoyiq52064.humor-blog.com/8841442/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cristianpzis52075.thekatyblog.com/8883048/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://devinitem31853.blogspothub.com/8957174/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codybmwg18529.idblogmaker.com/8948300/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kameronoyiq42964.theblogfairy.com/8962030/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnxmxg18520.ageeksblog.com/8930628/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectorvgqz86308.blogdemls.com/8957300/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rafaelqblt75297.blogunteer.com/8932625/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorqaox75296.life3dblog.com/8923690/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martinnxgp42863.therainblog.com/8925898/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergiovfpy85207.ltfblog.com/8950955/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://brooksfpyh18530.blogmazing.com/8928025/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cesarmwgp41963.blogars.com/8906202/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gunneruiue07529.thechapblog.com/8934400/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonyisb96318.losblogos.com/8909611/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://landensdmu64186.glifeblog.com/8933470/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianoitdm30852.blogsvirals.com/8936544/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffiniscl30852.estate-blog.com/8926106/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codyxhqa07429.prublogger.com/8931388/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://erickhqai18520.blogdomago.com/8835434/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyaoak20742.bloguerosa.com/8929861/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentontcmv64296.daneblogger.com/8934298/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnathanrblu63185.goabroadblog.com/8933288/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://claytonlveo31852.popup-blog.com/8910139/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffinxmyi18631.activablog.com/8925585/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyisbl30742.blogozz.com/8921539/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://judahfqai29631.bloggazzo.com/8926288/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lukasclvd07418.aboutyoublog.com/9569811/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://marcoueoy74297.ssnblog.com/8907452/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://titusoyiq52064.blog2news.com/9764026/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://louislamw74201.blog4youth.com/9477165/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cruzscmv64186.blog5star.com/9808425/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://arthuryisa86307.blogdun.com/9789433/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://juliusudnw64186.bloggactif.com/10375276/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gregorymyks53085.blogginaway.com/9820204/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://riverpajs52963.blogolenta.com/10177654/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andyepzi29742.blogripley.com/9862788/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dantewgrz85307.blogsmine.com/8241307/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sergioyhrz86318.blogsuperapp.com/9725167/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rafaelgrbk29741.dgbloggers.com/9567060/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sergioocpy85318.dreamyblogs.com/9593888/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andersonfwde19741.frewwebs.com/9794693/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://edwinalwe07419.howeweb.com/9717947/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://louisoyhq53075.idblogz.com/9512388/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beckettrdmv74196.izrablog.com/6961437/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cristiankuem30852.kylieblog.com/9561042/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://dantenzkt63085.luwebs.com/9858734/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andymxiq52974.myparisblog.com/8626008/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marcoudmw74296.slypage.com/10065790/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andresenxg18630.theideasblog.com/8535353/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jaredanxg18630.webbuzzfeed.com/9765326/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://josuelvfo31853.webdesign96.com/9675326/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://emiliougqz85207.59bloggers.com/9676345/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://becketteoxh29742.bligblogging.com/10067359/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://juliusueov74186.thelateblog.com/9949510/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://remingtonwgqy85207.actoblog.com/9928630/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://emilianolvfp41963.blog-mall.com/9993631/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://franciscofqzh19741.blogofchange.com/10082668/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://paxtonozku64186.spintheblog.com/10203760/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://ericklwgo53074.dailyblogzz.com/10029608/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rafaelqzkt63186.blogvivi.com/10353004/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://messiahwgpy75207.bloginder.com/10599472/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beaualve07429.blogdal.com/10593820/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jeffreyisbk30852.newsbloger.com/10705286/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andynxgo53075.get-blogging.com/10994454/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://holdenrclu63185.targetblogs.com/10964952/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

http://edwinrakt53075.bleepblogs.com/10954268/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentontclt53074.activoblog.com/7691278/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://landensdmw74296.blogoxo.com/7685750/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collinyktb86307.elbloglibre.com/7681184/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troynxhq52074.blog-ezine.com/7678418/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustfpyh19630.blogscribble.com/7675933/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffingpyg29741.madmouseblog.com/7676505/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://stephenkudl20741.ja-blog.com/7683452/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mariomxhq42964.blogtov.com/7685481/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collinzisb96418.digitollblog.com/7672303/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://charlieakuc07419.blazingblog.com/7682767/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://travisfpxg18630.creacionblog.com/7680984/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israeldnyf18539.tusblogos.com/7664446/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://keeganbkud96418.blogchaat.com/7674984/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianojtdm31075.dm-blog.com/7666370/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonjtdn41852.smblogsites.com/7675634/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredtdnw74297.weblogco.com/7678164/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelbkuc18631.blogdeazar.com/7674279/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesblve07529.ourcodeblog.com/7681478/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://marconzkt63085.theisblog.com/7679033/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectorcobm30752.blog2freedom.com/7681238/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaidencmve07529.eedblog.com/7674622/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardohqaj29630.bloggip.com/7677073/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troynwfn31852.qodsblog.com/7684028/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://reidxlwg18641.blogpayz.com/7680093/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerblve08631.techionblog.com/7682072/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://louisqzjs53074.buyoutblog.com/7672169/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://traviswkwf29741.blogitright.com/7680704/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rafaelrbks63185.liberty-blog.com/7680399/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andreszjsb96308.blogunok.com/7676975/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://milovfpz85297.blog-eye.com/7678570/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://ricardoazsk77776.blogdosaga.com/7683334/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://shanesldv21212.blogpixi.com/7682024/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://damiennfxp99999.azzablog.com/7686085/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://archerkxhr52075.snack-blog.com/7685669/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzondrd08642.fare-blog.com/7682412/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cruzkduk54320.blogsvila.com/7684800/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesukyl41975.anchor-blog.com/7685527/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connerhatl88877.wssblogs.com/7686297/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergiofdbs10099.blogdanica.com/7690387/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dantedzum76665.bloggerchest.com/7689746/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edwindzri66655.like-blogs.com/7684621/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltoniknm77888.onzeblog.com/7689112/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://holdenvumf44544.ziblogs.com/7694202/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://hectorysme56666.tkzblog.com/7687689/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorzvoe55544.answerblogs.com/7705848/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorungy33333.sharebyblog.com/7717527/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergionlfy22111.wizzardsblog.com/7717515/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://paxtonpkeu11110.blog-kids.com/7702880/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscokdxq99988.tokka-blog.com/7724961/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان

 

https://marioppng67777.nizarblog.com/7714320/آموزش-برنامه-نویسی-کودکان-و-نوجوانان






:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تکنوپارک مدرسه به عنوان یک سیستم آزمایش و تمرین آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان حرفه ای دانش آموزان در نظر گرفته می شود که به شما امکان می دهد یک سیستم راهنمایی شغلی کارآمد برای دانش آموزان ایجاد کنید تا تخصص های مهندسی و فنی درخواستی را بین دانش آموزان و والدین آنها رایج کنید. به ایجاد سیستمی برای شناسایی و ارتقای "ستاره های تکنو" مدارس ابتدایی، متوسطه و دبیرستان در شبکه موسسات آموزشی در پرم کمک می کند.

 

طراحی تکنوپارک مدرسه با کار آماده سازی طولانی مدت سیستماتیک آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان امکان پذیر شده است که قبلاً نتایج مناسبی را به همراه داشته است.

درباره مدرسه

مدرسه شماره 135 - برنده مسابقه آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان "آموزش". این یک مرکز تجربه نوآورانه است که بخشی از مناطق دانشگاهی دانشگاه کلاسیک پرم (BSNIU) و دانشگاه آموزشی پرم (PSGPU) است. او عضو شبکه شعبه یوجین شبکه مدارس نوآورانه آکادمی آموزش روسیه (یکاترینبورگ، 2010)، معلم توسعه دهنده پروژه مدرسه 2009 "مدرسه + حرفه" است. برنده مسابقه "بهترین منابع آموزشی الکترونیکی" (سایت "سفر به دنیای ماشین های CNC"، 2010) به عنوان بخشی از فعالیت های منطقه دانشگاه PSSPU؛ برگزار کننده فعالیت های انجمن معلمان آموزش فنی و تخصصی "مسیر خبرگان"؛ مسابقه راه اندازی و منطقه ای شهرستان برای کار خلاق دانش آموزی و مسابقه مواد رسمی برای معلمان در زمینه آموزش "فناوری" "100 جاده - یک آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان ی از شما" از سال 2008.

MAOU "مدرسه متوسطه شماره 135" در شبکه سایت های آزمایشی برای معرفی استاندارد ایالتی فدرال آموزش برای آموزش عمومی ابتدایی وزارت آموزش و پرورش منطقه پرم، وزارت آموزش و پرورش مدرسه ابتدایی برای آزمایش شهرداری گنجانده شده است. مدل.

مدرسه شماره 135 مرکز منابع آموزشی پرم است که از تدریس دوره "تکنولوژی" پشتیبانی می کند.

مدرسه شماره 135 یک مدرسه چند صدایی آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان فنی (مهندسی) است که در زمینه های اولویت دار خدمت می کند: ارتقای کیفیت آموزش با طراحی محتوای پروفایل و فناوری برای آموزش پروفایل و آموزش ویژه. توسعه حرفه ای معلمان در چارچوب آموزش تخصصی؛ توسعه یک سیستم آموزشی مبتنی بر خودگردانی، برنامه ریزی فعالیت ها و خودمختاری حرفه ای. این مدرسه آموزش های ویژه را بر اساس برنامه های درسی فردی با همکاری موسسات حرفه ای عالی و متوسطه سازماندهی می کند. اجرای آموزش برنامه نویسی برای کودکان و نوجوانان  حرفه ای برای دانش آموزان دبیرستانی در فرآیند آموزش مدرسه و کارگاه های خلاق.

http://ricardolctj71586.pages10.com/--41653948

 

http://claytonphyo93603.ampblogs.com/--41526391

 

http://dallasogwm92693.blogocial.com/--39652595

 

http://waylonmfzt26048.onesmablog.com/--43838775

 

http://sergiowoev26936.blogolize.com/--44500534

 

http://zionulao53219.bloguetechno.com/--40331414

 

http://zionkctj81481.shotblogs.com/-20003658

 

http://lanekjig94051.tribunablog.com/-20209861

 

http://augustizqg70370.blogminds.com/-4285432

 

http://andyrjzq04704.suomiblog.com/-21360555

 

http://marcoeawq16150.pointblog.net/--44278818

 

http://arthurzqhx36037.full-design.com/--47902594

 

http://eduardomeul82592.thezenweb.com/--41953886

 

http://landenvndt15825.tinyblogging.com/--46883421

 

http://ricardopkey48371.ampedpages.com/--33723573

 

https://gregoryasja47148.blog5.net/47250493/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connercska47148.affiliatblogger.com/57018388/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jeffreyphzq04715.diowebhost.com/60647881/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://elliotttuvu40617.fitnell.com/46078101/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffinfwoe59269.dbblog.net/36849495/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://travispibt15937.ezblogz.com/36880450/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergioaung71593.designertoblog.com/36463421/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://eduardocdfe84951.blogs-service.com/36546894/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://finnhyqg60370.bluxeblog.com/37108511/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://elliottvxyz61738.articlesblogger.com/28832432/

 

http://josuepgxn92603.mpeblog.com/29006223/

 

http://garrettvwyx51738.blogerus.com/28896885/

 

http://troyogwm92693.arwebo.com/28784044/

 

http://laneqttu49506.bloggin-ads.com/28943151/

 

http://knoxwogy37148.blogpostie.com/28901656/

 

http://traviskctj71481.blogdigy.com/-20148554

 

http://daltonqrts38494.mybjjblog.com/-20616348

 

http://gunnerwyzz62738.blogprodesign.com/28696587/

 

http://angelodwqj82615.uzblog.net/-20598472

 

http://daltonzqiz37047.tblogz.com/-20744743

 

http://lanemnmk95050.canariblogs.com/-21709256

 

https://griffinyzaa62839.qowap.com/65021004/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://devinkcsj71481.blog2learn.com/53351120/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscoevmc58259.jiliblog.com/64401900/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jasperbtjz47148.getblogs.net/36576685/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://remingtonosuu40516.dsiblogger.com/36888685/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://remingtonzriy37047.ka-blogs.com/59574665/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://messiahcaxt27272.blogofoto.com/36721199/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gregoryariz37147.acidblog.net/36775122/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianoyacc73849.fireblogz.com/36476316/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorpgxo93603.aioblogs.com/59714301/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnnyxofv26936.xzblogs.com/47866103/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://mylesbsjz47147.free-blogz.com/53061305/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://caidennfwm82692.widblog.com/60207756/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andrekjih95061.collectblogs.com/51974738/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://felixphyq04714.isblog.net/-23376321

 

http://marcosutq27272.blogdon.net/-22500839

 

http://angelouwxy61728.blogkoo.com/-25341751

 

http://paxtonmevl82592.alltdesign.com/-26367232

 

http://stephenrlfy48260.amoblog.com/-27843348

 

http://andrellkh71582.total-blog.com/-31276733

 

http://griffinhzrh60471.blog-gold.com/10607636/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://messiahjmno17394.ambien-blog.com/10586441/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://simonewne59269.atualblog.com/10503123/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://beauxabc73839.blog-a-story.com/10548839/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://deanzcdc62728.blogacep.com/10167854/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://archerycec72738.blogadvize.com/10651566/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://caidengjkk06173.bloggerbags.com/10291806/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jaidenxzaa62738.bloggerswise.com/10563046/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://edgarypgw26036.bloggosite.com/10664549/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisypgx36037.blogoscience.com/10565784/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://remingtonadgg85061.blogproducer.com/10693849/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rafaelkmoo27283.blogrelation.com/10586660/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://felixofxn82693.blogrenanda.com/10667259/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://milomoon17384.blogsidea.com/10714485/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andyhjjk06273.blogthisbiz.com/10457975/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://mylessuwv49494.blue-blogs.com/10557246/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sethjbsi70481.csublogs.com/10394136/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://landenzrhx36037.dailyhitblog.com/10549926/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://marcoyqhx37037.develop-blog.com/10655136/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://juliusxbdf84950.is-blog.com/10712569/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://codyewnd58259.livebloggs.com/10684487/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://lukasewmd59269.loginblogin.com/10648670/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://archerxofv27381.mdkblog.com/10391093/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://kylerskbs14815.mybuzzblog.com/10347734/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://deanyacb73849.newbigblog.com/10448609/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://claytonlqva74073.thenerdsblog.com/10266429/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://daltonasiz47048.theobloggers.com/10694064/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://stephentrol95949.topbloghub.com/10685368/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://charliesvwx50627.ttblogs.com/10388199/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jaredlmnm16284.vblogetin.com/10289102/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://landenhhgf73839.win-blog.com/10756830/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://simonuwxx51627.worldblogged.com/10457725/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://laneygnv52073.yomoblog.com/10717777/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://raymonddfgg84051.digiblogbox.com/31644618/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://arthuriarh70471.jaiblogs.com/31946598/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trentonxphx36047.blogzag.com/50798355/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://arthurwneu25926.look4blog.com/45574180/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martinceef84051.imblogs.net/55674877/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://miloypgw26936.blogstival.com/28713133/

 

http://erickadee83940.designi1.com/28203379/

 

http://ricardocbab62839.educationalimpactblog.com/28507001/

 

http://andreskbr04714.ivasdesign.com/28523643/

 

http://rowankdwn93714.link4blogs.com/28663248/

 

http://kameronwoey49515.mybloglicious.com/28318478/

 

http://holdenbzws27271.post-blogs.com/28527293/

 

http://edwinwnev15926.review-blogger.com/28344432/

 

https://andersonwofv26936.blognody.com/8879954/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://deancukb48158.blogsumer.com/8973892/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://codydulc48259.jts-blog.com/8958952/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kameronqhzp03604.rimmablog.com/8855337/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://arthurasja47148.bloggazza.com/8850259/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://judahgxod59269.blogaritma.com/8955781/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cesarpgwn92693.shoutmyblog.com/8923908/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://juliusbulc59260.bcbloggers.com/8824854/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troyefgg84061.blogcudinti.com/8847059/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josuephyo03714.iyublog.com/8947007/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lukasctka48148.blogdiloz.com/8953796/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanderyabb72839.verybigblog.com/8921121/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustjbsi71481.activosblog.com/8938210/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://felixefed72727.p2blogs.com/8822836/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscokgcx48382.bloggactivo.com/8941060/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kameronoqqq28383.theblogfairy.com/8933489/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://cruzedbz50616.vidublog.com/8942498/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnathanethu86532.oblogation.com/8932324/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://chancekcul82603.gynoblog.com/8917915/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gregorypsts30627.laowaiblog.com/8796658/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jaredmnop27283.angelinsblog.com/8896443/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://marcoypgx36937.bloggadores.com/8938116/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dallasdeee84950.humor-blog.com/8813200/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jasperbsjz47148.thekatyblog.com/8854915/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simonuwxy51728.blogspothub.com/8928827/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorwurn05059.idblogmaker.com/8919756/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscojdxs26049.blogdemls.com/8928978/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettizqg60370.ageeksblog.com/8902166/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanderjarh70471.blogunteer.com/8904261/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://trevorqhyo93704.life3dblog.com/8895333/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sethmevl82592.ltfblog.com/8922574/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://lorenzortuu40617.blogmazing.com/8899708/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://eduardokbsi71481.therainblog.com/8897618/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simondtka47148.blogars.com/8877896/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emilianozbcc73940.thechapblog.com/8906030/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnnykmnm16283.blogsvirals.com/8908091/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonypgw26936.glifeblog.com/8905054/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://raymondnevq26937.losblogos.com/8881340/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zaneruvv50627.estate-blog.com/8897746/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andrerhyp03704.prublogger.com/8903145/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonkjgc61616.blogdomago.com/8807232/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://waylonlxhr53197.bloguerosa.com/8901448/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://tysonffec62727.daneblogger.com/8905680/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://paxtonmeuk82582.goabroadblog.com/8905090/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustxyzz62738.popup-blog.com/8881921/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://landentkbs14715.blogozz.com/8893270/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zionphyo93603.activablog.com/8897295/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jasperctka48158.bloggazzo.com/8898040/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zionxyzz51727.aboutyoublog.com/9540120/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://emiliorizp03704.ssnblog.com/8879201/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andresiezu27261.blog2news.com/9734261/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gunnerslct14825.blog4youth.com/9447882/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jeffreymdtj71581.blog5star.com/9778713/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://raymondbcde84051.blogdun.com/9760128/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://paxtonmduk81582.bloggactif.com/10345906/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://stephenbcdd73940.blogginaway.com/9790806/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://shanehjkj06172.blogolenta.com/10147929/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://fernandolctj71481.blogripley.com/9833075/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://trentonwmdt15925.blogsuperapp.com/9695450/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://knoxxupk93827.dgbloggers.com/9537381/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zionkctj71481.dreamyblogs.com/9564109/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://alexisevmd58259.frewwebs.com/9765073/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://sethizqg60371.howeweb.com/9688396/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://griffinhypf69360.idblogz.com/9482712/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andresdulb48258.izrablog.com/6932892/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://emiliorjzp03714.kylieblog.com/9531343/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://raymonddegg94051.luwebs.com/9829665/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://zanderyzaa62739.slypage.com/10037427/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://kylerethv86532.webbuzzfeed.com/9735705/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://garretthzpg69370.webdesign96.com/9645695/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andretkbs14815.59bloggers.com/9648076/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://traviskctj71481.bligblogging.com/10037764/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andyiklk06273.thelateblog.com/9919843/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://andersonnopq28495.actoblog.com/9899427/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://cristianijhg94061.blog-mall.com/9964036/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gunnerfxne59269.blogofchange.com/10053474/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://felixmduk82582.spintheblog.com/10174553/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://caidenslct15936.dailyblogzz.com/9999960/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://knoxtlct14815.blogvivi.com/10323838/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://devinkbsi70481.bloginder.com/10569884/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://rafaelwpiz48259.blogdal.com/10564227/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://kylerjklk17384.newsbloger.com/10675558/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://jeffreyceef84051.get-blogging.com/10965150/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://gregorydvnd58269.targetblogs.com/10935853/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

http://simonevnd58259.bleepblogs.com/10924616/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dantezqhy36037.activoblog.com/7665010/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gregoryjxma98754.blogoxo.com/7659544/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://angelopstt39506.elbloglibre.com/7654969/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gunnerewmc58259.blog-ezine.com/7652211/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://marcooqtv51628.blogscribble.com/7649691/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://reidnmie72616.madmouseblog.com/7650293/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://louiskmno17394.ja-blog.com/7657167/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://israelvyyx51738.blogtov.com/7659198/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://angeloypgw26936.digitollblog.com/7645986/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://simondgdy49382.blazingblog.com/7656489/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://josuefikk06283.creacionblog.com/7654600/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://raymondnevl82592.tusblogos.com/7638290/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://kameronriaq03714.blogchaat.com/7648750/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zionkcsi71481.dm-blog.com/7640104/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://augustwzxu38158.smblogsites.com/7649464/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://conneroolj05050.blogdeazar.com/7648106/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://paxtonzvpk83716.weblogco.com/7651945/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://elliottrpmj94838.theisblog.com/7652898/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://travislhec60471.eedblog.com/7648461/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://edgareukx88987.ourcodeblog.com/7655276/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://riverskbq04715.bloggip.com/7650913/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://rowanvxxw51628.blog2freedom.com/7655021/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://louistlct15825.qodsblog.com/7657760/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://angelokjlk06384.blogpayz.com/7653901/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://dantenooo17384.techionblog.com/7655865/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://chancekbsj71481.buyoutblog.com/7646005/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://collindulc48159.blogunok.com/7650679/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://jasperprrs39406.blogitright.com/7654530/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://angeloyqgw26936.blog-eye.com/7652352/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martintpjd60593.liberty-blog.com/7654201/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andyghjj06173.blogdosaga.com/7657177/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://griffinuusr27283.blogpixi.com/7655841/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://martinlduk81582.azzablog.com/7659922/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://danteypka48148.snack-blog.com/7659465/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://landenqsts39494.fare-blog.com/7655884/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://andregijj05172.anchor-blog.com/7659366/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://knoxskbr14815.blogsvila.com/7658530/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://sergiownet25826.wssblogs.com/7660117/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://zanderkctj71481.blogdanica.com/7664135/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beckettgxne59269.bloggerchest.com/7663457/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://troypgyo93603.tkzblog.com/7661561/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://gunnerkpoq38405.like-blogs.com/7658470/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://felixofwm82693.ziblogs.com/7667991/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnnyxphy37048.blog-kids.com/7676701/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://daltonyqhx36037.answerblogs.com/7679595/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://connersvww40516.nizarblog.com/7687949/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://franciscoevnd59269.sharebyblog.com/7691344/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://beaudvmc58259.wizzardsblog.com/7691317/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان

 

https://johnathanmmkj95051.tokka-blog.com/7698629/آموزش-برنامه-نویسی-به-کودکان-و-نوجوانان






:: بازدید از این مطلب : 729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

Elm مختص دامنه است، به این معنی که فقط در بخش بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع مشتری یک برنامه وب کار می کند. طراحان UI/UX Elm را به خاطر کتابخانه های متعددش دوست دارند – یکی Elm/HTML است که به برنامه نویس Elm اجازه می دهد HTML/CSS را در Elm بنویسد.

 

این احتمالاً زبان اول شما نخواهد بود و برای جلب توجه کارفرما باید زبان‌های بیشتری را بدانید، اما داشتن این مهارت می‌تواند شانس شما را برای تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند بسیار افزایش دهد.

 

نقش های معمولی Elm: توسعه دهنده Front-end

 

C/C++

محبوبیت C و C++ در سال بر اساس درصد درخواست کشش در GitHub. C و C++ یکنواخت ترند هستند و حدود 10٪ از کل GitHub را دارند.

C اولین زبان برنامه نویسی عالی برای یادگیری است بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع زیرا ریشه بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر است. C++ یک نسخه پیشرفته پیشرفته C است و به طور گسترده برای علوم کامپیوتر و برنامه نویسی استفاده می شود.

 

مزیت C/C++ این است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که از ایرانیان سایبر کامپایلرها برای پلتفرم های مختلف استفاده کنند، که باعث می شود برنامه های نوشته شده به این زبان ها تا حد زیادی قابل انتقال باشند.

 

متأسفانه، C/C++ ساده‌ترین زبان برای یادگیری نیست، و تقاضای شغل را بالا می‌برد و رقابت شدیدی بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع را ایجاد می‌کند، اگرچه میانگین حقوق اولیه اغلب بالاست.

 

چرا ابتدا باید این را یاد بگیرید؟ یادگیری C/C++ یادگیری بیشتر زبان‌های دیگر را آسان‌تر می‌کند و مجموعه مهارت‌های بسیار بزرگ‌تری را نسبت به شروع با زبان دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد. افرادی که C/C++ می‌دانند، زبان‌های دیگر را به راحتی یاد می‌گیرند، در حالی که دانستن زبان بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع دیگر و تلاش برای یادگیری C/C++، انتقال آسان نیست.

 

نقش‌های معمولی C/C++: توسعه‌دهنده موبایل // تقاضای توسعه‌دهنده C: 175 هزار شغل در ZipRecruiter // حقوق برنامه‌نویس C: 101 هزار دلار در سال در ZipRecruiter

 

کاتلین

محبوبیت کاتلین در سال بر اساس درصد درخواست کشش در GitHub. کوتین روند نزولی دارد و حدود 0.8 درصد از تمام کشش های GitHub را دارد.

Kotlin یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، رایگان و متن باز است که در اصل توسط JetBrains برای ماشین مجازی جاوا طراحی شده است. این بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع به این معنی است که کاتلین با جاوا سازگار است و از زبان های برنامه نویسی بهترین زبان برنامه نویسی کاربردی پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع ,
:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

احتمالاً قبلاً HTML یا CSS نوشته یا دیده اید. بسیاری از ایمیل ها، بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع تبلیغات و وبلاگ ها از آنها استفاده می کنند و دانستن آنها می تواند در بسیاری از جنبه های تجارت بسیار مفید باشد.

 

در حالی که ممکن است با این دو به تنهایی شغلی به عنوان توسعه دهنده پیدا نکنید، هر برنامه نویسی باید بتواند آنها را بنویسد. طراحان وب تنها با استفاده از این دو زبان می توانند از پس کار برآیند، اگرچه این یک مهارت باریک خواهد بود. HTML و CSS برای هر موقعیت توسعه دهنده وب جوان ضروری هستند.

 

نقش‌های معمولی HTML و CSS: توسعه‌دهنده فرانت‌اند // تقاضای توسعه‌دهنده فرانت‌اند: 46 هزار شغل در ZipRecruiter // حقوق توسعه‌دهنده فرانت‌اند: 95 هزار دلار در سال در ZipRecruiter

 

برو

محبوبیت Go بر اساس درصدهای درخواست کشش در GitHub. Go's روند بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع صعودی دارد و تقریباً 9٪ از همه جاذبه های GitHub را دارد.

Go (گاهی اوقات Golang نامیده می شود) یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که ساختن نرم افزار ساده، قابل اعتماد و کارآمد را آسان می کند. Go یک زبان نسبتا جدید است که به دلیل سادگی در حال افزایش است. یادگیری آن آسان است و نحوی مدرن دارد.

 

Go یک زبان سطح پایین ایده آل برای برنامه نویسی سیستمی است - بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع کامپایل شده و نزدیک به فلز اجرا می شود. کاربردهای اصلی آن برای برنامه های کاربردی گوگل، شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات و علم داده است.

 

اگرچه ممکن است در حال حاضر ایرانیان سایبر محبوب ترین زبان نباشد، Go توسط گوگل به عنوان جایگزینی برای C++ و جاوا طراحی شده است و تقاضای شغلی برای برنامه نویسان Go با شرکت مادر همچنان در حال افزایش است. این یک زبان اول عالی برای یادگیری خواهد بود - و آموزش کار سختی نیست - و امنیت شغلی خوبی را تضمین می کند. به عنوان یک زبان جدیدتر، ممکن است برای به دست آوردن یک شغل عالی به تجربه زیادی نیاز نداشته باشید.

 

نقش های معمولی: دانشمند داده // تقاضای توسعه بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع دهنده برو: 89 هزار شغل در ZipRecruiter // دستمزد توسعه دهنده برو: 110 هزار دلار در هر صفحه

به عنوان یک نکته جانبی: نمودار بالا محبوبیت نسبی را بر اساس تعداد GitHub نشان می دهدسال در ZipRecruiter

 

سنجد

محبوبیت Elm در سال بر اساس درصد درخواست کشش در GitHub. Elm روند نزولی دارد و حدود 0.03 درصد از تمام کشش های GitHub را دارد.

Elm یک زبان برنامه نویسی کاربردی است که به جاوا اسکریپت کامپایل می شود. این یک انتخاب عالی بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع برای توسعه دهندگان فرانت اند

بهترین زبان برنامه نویسی است. به دلیل کامپایل Elm به جاوا اسکریپت، مرورگرهای وب می توانند آن را در یک صفحه وب اجرا کنند.



:: برچسب‌ها: بهترین زبان برنامه نویسی برای شروع ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

ایجاد و یادگیری

Create & Learn برخی از برترین کلاس های برنامه نویسی کودکان مجازی را ارائه می دهد که توسط آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان کارشناسان گوگل و هاروارد طراحی شده اند. دانش آموزان از سراسر جهان در کلاس های k-12 توسط معلمان ایالات متحده تدریس می شوند. محدودیت 5 دانش آموز در هر کلاس برای اطمینان از توجه کافی وجود دارد.

 

دانش آموزان می توانند از بین 25+ موضوع علوم کامپیوتر انتخاب کنند. این شامل مواردی مانند زبان های برنامه نویسی مبتدی مانند Scratch و زبان های پیشرفته تر مانند Python می شود. به علاوه، آنها همچنین می توانند در فعالیت های بازی سرگرم کننده برای Roblox و Minecraft شرکت کنند.

 

پروژه منحصر به فرد آنها و روش یادگیری مبتنی بر پرس و جو به توسعه خلاقیت و مهارت های تفکر انتقادی در دانش آموزان کمک می کند. این به بچه ها کمک می کند تا "چی" و همچنین "چگونه" و "چرا" را درک کنند. آنها همچنین دارای کلاس های رایگان STEM و رویدادهای انحصاری هستند که توسط شرکت های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان بزرگی مانند اپل و ناسا میزبانی می شوند.

 

مزیت کد

Code Advantage یکی از بهترین بازیکنان برای کلاس های زنده برای کودکان 6 تا 13 ساله است. آنها برنامه های درسی مبتنی بر پروژه برای کودکان در سنین و علایق مختلف دارند. این کلاس ها با هدف الهام بخشیدن به کودکان برای خلاقیت بیشتر و افزایش تخیل آنها، سرگرمی و آموزش را برای دانش آموزان خردسال فراهم می کند.

 

آنها دوره‌هایی را در طیف گسترده‌ای از موضوعات ارائه می‌دهند، بنابراین بچه‌ها موضوعاتی مانند طراحی بازی، رباتیک، Minecraft، scratch و خیلی چیزهای دیگر را در طول سفر کدنویسی خود یاد می‌گیرند. همه مربیان آنها دارای سابقه فنی و همچنین تجربه قبلی کار با کودکان هستند. آنها همچنین آموزش های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان خصوصی آنلاین برنامه نویسی را ارائه می دهند تا تجربه ای کاملاً سفارشی برای فرزند شما فراهم کنند و آنها را برای موفقیت تنظیم کنند.

 

CogniCoder

CogniCoder دوره های برنامه نویسی برای بچه ها را در موضوعات مختلف از جاوا، پایتون، اسکرچ، امنیت سایبری و موارد دیگر ارائه می دهد. کلاس ها به طور خاص توسط مربیان بخش علوم کامپیوتر USC ایجاد و سازماندهی می شوند. جدای از یادگیری ساده برنامه‌نویسی، به شیوه‌ای سرگرم‌کننده آموزش داده می‌شود ایرانیان سایبر و به آنها نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از علوم کامپیوتر برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کرد.

 

اندازه کلاس Zoom به یک گروه کوچک 4-10 دانش آموز محدود می شود تا همه توجه و دستورالعمل های آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان لازم را برای موفقیت دریافت کنند. اکثر کلاس های برنامه نویسی دو هفته ای هستند و برای نمرات خاص و مجموعه مهارت های دشواری متفاوت ارائه می شوند.

 

از طریق سطوح دشواری مختلف، این برنامه اصول برنامه نویسی پیشرفته تری را با گذر بچه ها از دوره های مختلف ترکیب می کند. این کلاس ها جلسات جامع و تعاملی را برای آموزش نحوه کدنویسی، توسعه و طراحی به کودکان ارائه می دهند.

 

آکادمی کد

کد آکادمی سیستم منحصر به فردی دارد که آنها برای آموزش به کودکان نحوه شروع رایگان برنامه نویسی ایجاد کرده اند. بسته به آنچه می خواهید فرزندتان بیاموزد، می توانید از میان گروهی از دوره ها بر اساس علایق او انتخاب کنید. دانش آموزان به آرامی بر اساس مسیری که انتخاب می کنند پیشرفت می کنند و بازخورد مفید فوری در مورد کد خود دریافت می کنند. آنها آزمون‌هایی را برای آزمایش دانشی

بهترین زبان برنامه نویسی که آموخته‌اید ارائه می‌کنند و همچنین به شما کمک می‌کنند تا آنچه را که با پروژه‌های دنیای واقعی آموخته‌اید آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آزمایش کنید.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

گزینه های دیگر

همانطور که در بالا ذکر شد، یک "کلاس" معمولا چیزی بیشتر از یک وب سایت یا پورتال است آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان که کودک با آن برای یادگیری کدنویسی حرکت می کند. گفته می‌شود، بسیاری از خانواده‌ها به چنین راه‌حل‌هایی روی می‌آورند تا فرزندان خود را با کدنویسی آشنا کنند.

 

مزایا و معایب، و مزایا و معایبی برای هر سناریو یادگیری وجود دارد، بنابراین بهترین کلاس برنامه نویسی آنلاین برای فرزندان شما، کلاسی است که نیازهای منحصر به فرد شما را برآورده کند.

 

این می‌تواند دوره‌ای با نظارت معلم باشد، یا دوره‌ای باشد که دارای یک مؤلفه یادگیری اجتماعی است که در آن دانش‌آموزان می‌توانند با دانش‌آموزان دیگر کار کنند، و حتی دوره‌ای که دانش‌آموزان شما می‌توانند بلافاصله با اشاره و کلیک کردن بر روی مسیر خود برای کدنویسی به آن بپردازند. موفقیت جایی که بومیان دیجیتال جوان کدنویسی و برنامه نویسی کامپیوترها را یاد می گیرند

آیا برنامه نویسی فقط برای نردهاست؟ البته که نه! تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان به کدنویسی علاقه مند می شوند، آینده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان شغلی خوب است و پلتفرم های آنلاین مدرن یادگیری را سرگرم کننده می کنند.

 

مزایا - چگونه بچه ها از کلاس برنامه نویسی برلیتز سود می برند

مدرسه دیجیتال Berlitz تمام دنیای برنامه نویسی را ارائه می دهد - چند وجهی و هیجان انگیز. ما چیزی بیش از یک دوره کد نویسی اولیه ارائه می دهیم. کودکان و نوجوانان 7 تا 18 ساله آموزش هایی می بینند که در زندگی بعدی آنها مفید خواهد بود.

 

در کلاس‌های ما، این قهرمانان دیجیتال جوان پروژه‌های خود را انجام می‌دهند و دست خود را در حل مشکلات دنیای واقعی امتحان می‌کنند - به اصطلاح یادگیری از طریق انجام دادن. برنامه نویسی به دانش آموزان تفکر راه حل محور و منطقی، مدیریت زمان، کار گروهی و بسیاری از مهارت های نرم دیگر را آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان می آموزد که در زمینه های مختلف زندگی سودمند خواهد بود. 19 بهترین کلاس آنلاین برنامه نویسی برای کودکان 2021

تأثیر فناوری و اهمیت روزافزون آن در شکل دادن به محیط اطراف ما به این معنی است که کدنویسی یک مهارت ارزشمند برای یادگیری هر کودک است. برنامه نویسی نه تنها کودکان یا نوجوانان را برای آینده شغلی در علوم کامپیوتر آماده می کند، بلکه مهارت های حل مسئله و توانایی های تفکر منطقی آنها را نیز بهبود می بخشد. ایرانیان سایبر کدنویسی روشی خلاقانه برای بچه ها برای بیان ایده ها و افکارشان است.

 

اگرچه، این چیزی نیست که به راحتی توسط والدین یا معلمان بدون تجربه قبلی آموزش داده شود - وب سایت ها و کلاس های کدنویسی زیادی وجود دارد که می توانند به صورت رایگان یا با هزینه کم به بچه ها آموزش دهند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از بهترین وب سایت ها و دوره های برنامه نویسی برای کودکان آورده شده است.

 

کلاس های کدنویسی برای بچه ها

19 کلاس آنلاین برنامه نویسی برای کودکان

آی دی تک

iD Tech آموزش های برنامه نویسی حضوری و آنلاین را با برنامه ها در سراسر ایالات متحده ارائه می دهد. آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان آنها بیش از 20 سال است که به هزاران کودک کمک می کنند تا کدنویسی را یاد بگیرند.

 

با درس‌های کدنویسی iD Tech، دانش‌آموزان مهارت‌های ضروری مانند نحوه حل مسئله و تفکر انتقادی، به‌علاوه مهارت‌های فنی مانند ایجاد بازی‌های خود، ساختن وب‌سایت‌ها و نحوه ایجاد حالت‌ها را می‌آموزند. این کلاس ها برای دانش آموزان جوان تر از 7 سال و بچه های بزرگتر تا 19 سال مناسب است.

 

چه به دنبال مکانی هستید که دانش‌آموزان بتوانند پایتون و چندین زبان برنامه‌نویسی دیگر، HTML و CSS، ساخت بازی‌ها و موارد دیگر آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان را بیاموزند، iD Tech مکان 

بهترین زبان برنامه نویسی مناسبی برای آنهاست.

 



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

هنر هک کردن، یادگیری کدنویسی را جذاب‌تر می‌کند! بچه ها نکاتی را در مورد نحوه کدنویسی آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان یک وب سایت یاد می گیرند و مانند یک هکر فکر می کنند. مزایای یادگیری مهارت های هک و کدنویسی به ایجاد یک مجموعه برنامه نویسی و البته یادگیری آنچه برای رقابت در هکاتون نیاز است، تبدیل می شود! مزایای هکاتون شامل ایجاد تفکر انتقادی، کار گروهی و مهارت های تحلیلی است، به علاوه، هک می تواند (به معنای واقعی کلمه) یک تجربه یادگیری عالی را باز کند.

 

7. یک Action Platformer با Scratch بسازید

 

 

همانطور که می بینید، یا به زودی خواهید دید، چتر برنامه نویسی بزرگ و گسترده است و نه تنها انواع مختلف خلاقیت ها را در خود جای می دهد، بلکه تعدادی زبان و روش های مختلف را نیز در خود جای داده است.

 

بنابراین، در حالی که مثال بازی اسکرول جانبی بالا که می‌تواند با جاوا اسکریپت انجام شود، آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان یکی از راه‌های انجام کارها است، دانش‌آموزان جوان‌تر ممکن است چیزی مشابه را انتخاب کنند، اما با Scratch - برنامه کدگذاری بلوک کشیدن و رها کردن که امکان تصویری را فراهم می‌کند. تجربه کدنویسی به جای تجربه ای که در متن ریشه دارد.

 

8. بازی Dev: بازی های سوم شخص در Unity

 

 

در مورد آن فکر کنید - چه چیزی بازی های ویدیویی را سرگرم کننده و جالب می کند؟ برخی در طبیعت واقعی عناوین گم می شوند، در حالی که برخی دیگر به وضوح برای عامل سرگرمی مداوم بازی می کنند.

 

علاوه بر این، هر چند، یکی از عوامل مهم طراحی بازی، و به طور خاص، شخصیت اصلی است. ماریو، لینک، سونیک - شخصیت‌های کلاسیک بازی‌های ویدیویی که به دلیل خاص بودن، به جریان اصلی فرهنگ پاپ راه پیدا کرده‌اند.

 

به هر حال، گفتن اینکه یادگیری کار با شخصیت‌های بازی می‌تواند سرگرم‌کننده، مفید و غیره باشد، راه طولانی است.

 

بنابراین، در یک دوره کدنویسی با Unity و زبان کدنویسی C#، دانش‌آموزان می‌توانند آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از یک پایه کد برای سفارشی کردن کاراکترها، ایجاد توانایی‌های ویژه برای آنها، تغییر طراحی، دادن ابزارهای ویژه و غیره کار کنند.

 

در پایان، دانش‌آموزان در حال یادگیری ایجاد محیط‌های بازی و نحوه برنامه‌نویسی تعامل با C# هستند. کمک به آنها برای ایجاد ایرانیان سایبر تجربیات تعاملی و توسعه مهارت های کدنویسی و طراحی بازی به صورت سه بعدی.

 

این چیست، فرزند شما بیشتر به ورزش ها و بازی هایی مانند فیفا و مدن علاقه دارد؟ همچنین می توان با Unity و C# برای ایجاد یک بازی فوتبال مجازی و سریع کار کرد.

 

بیشتر بدانید: وحدت

 

9. کدنویسی جاوا

 

 

الگوریتم - آیا این یک کلمه ترسناک است؟ می تواند باشد، درست است؟ اما نه در محیط آموزشی مناسب و حمایتی. مخصوصاً برای بچه‌هایی که می‌خواهند یادگیری یک مهارت کاملاً جدید مانند کدنویسی را شروع کنند، انجام این کار می‌تواند به اندازه کافی دشوار باشد، بدون نیاز به یادگیری اصطلاحات جدید کدنویسی.

 

اما به این موضوع فکر کنید... یک الگوریتم به سادگی مجموعه ای از قوانین است که باید از آنها پیروی کرد؟ آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان از کدنویسی جاوا می توان برای درک موارد ضروری برنامه نویسی، ساخت برنامه ها و بازی ها و ایجاد درک عمیق تر از الگوریتم ها استفاده کرد. به عبارت دیگر، جاوا یک زبان عالی برای باز کردن قفل دنیای علوم کامپیوتر است.

 

10. کدگذاری بصری و میکرو: بیت (میکرو: بیت گنجانده شده است!)

 

 

در نهایت، زمانی که به دنبال یک کلاس برنامه نویسی آنلاین هستید، ممکن است به راحتی این واقعیت را بپذیرید که این کلاس فرزند شما و یک صفحه نمایش است، و بدون هیچ گونه کار "دستی" خارج از دست روی صفحه کلید. .

 

به همین دلیل است که من هیجان زده هستم که بگویم، همیشه نباید اینطور باشد! با تشکر از کد تصویری ng و micro:bit، دانش آموزان می توانند به معنای واقعی کلمه قدرت کد را در دستان خود نگه دارند.

 

برای کسانی که نمی دانند، micro:bit یک کامپیوتر کوچک قابل برنامه ریزی (یا میکروکنترلر) است که امکان ایجاد برنامه های اساسی و بازی های بهترین زبان برنامه نویسی کوچک را از آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان طریق کدهای تصویری یا حتی جاوا اسکریپت فراهم می کند.



:: برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

 

نسخه رایگان Code Combat مقدمه ای عمیق برای علم برنامه نویسی کامپیوتر ارائه می دهد. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان این شامل 39 سطح است که به بچه ها نحو اولیه، پارامترها، رشته ها، آرگومان ها، حلقه ها و متغیرها را آموزش می دهد. پس از آن، می توانید با دسترسی به نسخه پولی آن ها، به سراغ ماژول های پیشرفته تری مانند توسعه وب و توسعه بازی بروید. Code Combat دستور کدنویسی واقعی را با استفاده از یک ویرایشگر متن اعمال می کند و به بچه ها اجازه می دهد با زبان هایی مانند HTML، CDS، JavaScript و Python آشنا شوند.

 

lightbot.jpg

5- LightBot

اگر به دنبال یک روش سرگرم کننده اما ساده برای جذب فرزندان خود به کدنویسی هستید و در عین حال تا حد امکان انعطاف پذیر هستند، ممکن است LightBot همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

 

این یک تجربه مبتنی بر برنامه است که به لطف مفهوم تعاملی و لذت بخش آن، ظاهراً برای تمام سنین کار می کند. این توسط کدنویسان واقعی طراحی شده است که می دانند چه جنبه هایی از کدنویسی برای یادگیری هر گروه سنی مناسب است.

 

LightBot اساساً یک بازی پازلی است که برای پیشرفت به دانش کدنویسی نیاز دارد نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان که مهارت های حل مسئله کودکان را بیشتر ارتقا می دهد. زیبایی این بازی منطقی جذاب این است که می توانید فراموش کنید که به عنوان یک پلت فرم آموزشی در نظر گرفته شده است.

 

LightBot مجموعه ای از درس ها را ارائه می دهد که شامل توالی، رویه ها، بارگذاری بیش از حد، شرطی ها و حلقه های بازگشتی است. این برای دانلود از فروشگاه Google Play، اپ استور، و برنامه های آمازون در دسترس است.

 

می‌توانید محتوای رایگان را از طریق نسخه آزمایشی آن دریافت کنید، و وقتی آماده شدید، می‌توانید برای باز کردن قفل مواد کامل با چند دلار آن را ارتقا دهید. تقلب های LIightbot ما را اینجا بررسی کنید.

 

khanacadeylogo.png

6- Khanacademy.com

Khan Academy یکی از بهترین وب سایت های برنامه نویسی رایگان برای کودکان است. این یک انتخاب بسیار محبوب در هنگام یادگیری الکترونیکی است، به لطف کتابخانه گسترده موضوعات آن که به کاربران امکان می دهد تقریباً هر چیزی را به صورت رایگان جستجو و بیاموزند!

 

آکادمی خان درس هایی را در مورد طیف گسترده ای از موضوعات از ریاضیات، شیمی، و زیست شناسی، ایرانیان سایبر تا تاریخ، امور مالی و مهندسی ارائه می دهد.

 

خوشبختانه، این پلتفرم اخیراً دوره های برنامه نویسی و برنامه نویسی را برای کودکان 12 ساله نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان و بالاتر به منوی خود اضافه کرده است و به منبعی قابل اعتماد برای چنین آموزش هایی در مقیاس جهانی تبدیل شده است.

 

آکادمی خان دوره های علوم کامپیوتر را در مورد اصول برنامه نویسی ارائه می دهد که شامل اینترنت 101، الگوریتم ها، رمزنگاری، اطلاعات و تئوری است.

 

دروس کدنویسی آن همچنین شامل HTML/CSS برای ساخت وب سایت، HTML/JS برای ایجاد صفحات وب تعاملی، SQL برای مدیریت داده ها و پرس و جو، و همچنین جاوا اسکریپت برای انیمیشن، بازی، طراحی و شبیه سازی طبیعی می شود.

 

آکادمی خان مواد خود را به شیوه‌ای آرام و در عین حال سرگرم‌کننده ارائه می‌کند تا مطمئن شود که بچه‌ها نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان  در حین تماشای ویدیوها درگیر می‌شوند. همچنین برای هر کسی در جهان قابل دسترسی است، حتی بدون نیاز به یک حساب کاربری برای ورود به سیستم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس های آنلاین برنامه نویسی برای کودکان، اینجا را کلیک کنید.

 

codemonkeylogo.png

7- Codemonkey.com

یکی دیگر از پلتفرم های عالی که آموزش های رایگان برنامه نویسی را برای بچه ها ارائه می دهد Code Monkey است.

 

این سرویس مبتنی بر وب علاوه بر داشتن یک نام سرگرم کننده، ایده آموزش کدنویسی نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان به کودکان را از نرم افزار برنامه نویسی کودک طریق محیط تعاملی بازی آنلاین به کار می گیرد



:: برچسب‌ها: نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

پس از ورود به سیستم، می توانید دوره های آموزشی ساخت وب سایت ها و نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان بازی ها را بیابید. این محتوا شامل اصول برنامه نویسی و همچنین کلاس های کدنویسی برنامه ها و وب سایت های واقعی با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت است.

 

Code.org همچنین دروس ساعتی را ارائه می دهد که به ویژه برای بچه هایی که به دنبال یک کلاس سریع هستند مفید است. آنها می توانند یاد بگیرند که حیوانات Minecraft و درویدهای جنگ ستارگان را برنامه ریزی کنند یا ماجراجویی خود را با شخصیت های Frozen کدنویسی کنند.

 

Code.org برای کودکان 4 سال به بالا مناسب است، با دروس مرتب شده بر اساس کلاس به طوری که کودکان می توانند سطوحی را انتخاب کنند که برای آنها خیلی آسان یا خیلی پیچیده نباشد.

 

آرم scratchjr 2.jpeg

3- ScratchJr.org و Scratch

ScratchJr و Scratch پلتفرم های بسیار محبوبی هستند که عمدتاً توسط کودکان استفاده می شوند. این وب سایت توسط دانشجویان MIT طراحی شده است که هدف آن کودکان 6 تا 16 سال است.

 

یکی از ساده‌ترین طراحی‌های رابط کاربری را دارد که از بلوک‌های کد نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان بصری استفاده می‌کند که پیروی از آنها بسیار ساده است. به جای تایپ کردن کد، می توانید بلوک های کد را بکشید و رها کنید تا داستان ها و بازی های مختلف را برنامه ریزی کنید. بچه ها می توانند انواع پروژه های مختلف را در Scratch و ScratchJr ایجاد کنند.

 

می‌توانید توضیحات بلوک‌ها را به همراه راهنمای رابط و راهنمای ویرایشگر رنگ برای کمک به تولید گرافیک در وب‌سایت بیابید.

 

Scratchjr نه تنها درس های کدنویسی را برای کودکان ارائه می دهد، بلکه برنامه درسی، فعالیت ها ایرانیان سایبر  و تمرین های ارزیابی را نیز برای معلمان ارائه می دهد نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان تا در کلاس استفاده کنند.

 

انجمن بزرگی با بیش از 15 میلیون عضو ثبت نام شده دارد که اتفاقاً به طور باورنکردنی نیز فعال هستند. تا زمانی که هر کسی بپیوندد در دسترس است

 

به قوانین احترام بگذارید و با سایر کاربران ارتباط دوستانه برقرار کنید.

 

علاوه بر نسخه وب آنها، می توانید برنامه Scratchjr را در دستگاه iOS، Android یا Kindle خود دانلود کنید. نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان همچنین یک افزونه کاربردی Scratchjr وجود دارد که می توانید برای دسترسی سریع به مرورگر Google Chrome خود اضافه کنید.

 

codecombatlogo.jpg

4- Codecombat.com

با ترکیب دنیای کدنویسی مبتنی بر نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان متن و بازی‌های RPG، Code Combat یک تجربه یادگیری بسیار فراگیر را از طریق یک بازی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد که از طریق هر مرورگری قابل دسترسی است.

 

ایده در اینجا این است که با حل مجموعه ای از پیچ و خم ها، پازل ها و سایر وظایف، به شخصیت نرم افزار برنامه نویسی کودک خود مجموعه دستورات صحیحی برای تکمیل ماموریت ها بدهید.



:: برچسب‌ها: نرم افزار برنامه نویسی برای کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()